Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
if(noiseOption){
smoothSample = audioArray/pinkNoise[i%64];
}else{
smoothSample = audioArray;
}
}
for(var i=0; i<128; i++){
if(normalizeBars){
if((i == 0) || (i == 64)){
smooth =(smoothSample + smoothSample[i+1])/2;
}else if((i == 63) || (i == 127)){
smooth = (smoothSample[i-1] + smoothSample)/2;
}else{
smooth = (smoothSample[i-1] + 2 * smoothSample + smoothSample[i+1])/4;
}
}else{
smooth = smoothSample;
}
}
for(var i=0; i<64; i++){
audioSampleA = smooth * (normaliseReposiveness) + audioSampleA * (1 - normaliseReposiveness);
audioSampleA[i+64] = smooth[i+64] * (normaliseReposiveness) + audioSampleA[i+64] * (1 - normaliseReposiveness);
audioSample = audioSampleA[i+64];
if(reverseRight){
audioSample[64+i] = audioSampleA;
}else{
audioSample[128-i-1] = audioSampleA;
}
}