ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Is there a tutorial you used for the Sat Map or Mask images? Been toying around with a terrain in L3DT but unsure of how to create those. I imported the terrain from GIS but have screwed with it enough that it doesn't resemble the original heightmap at all.
I'm not really sure if there is an easy way. I just used the satellite image generated within L3DT and edited in photoshop to add forests and stuff to it.
If you watch a basic tutorial on how to generate a terrain within L3DT you could see how that works.
Maybe you could try to generate a texture map from the heightmap you imported and edited? Not really sure if that would really work, but I suppose it's worth a shot
What would it take to convince you to increase the size of this (see Chernarus, Napf, etc) add a few roads and get it feeling like the ft carson/ colorado springs area?
Cus this map is everything I've ever wanted minus an airfield