Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Besides the obvious stuff like staffs, texture updates, and lighting, I have some ideas. I have no idea if any of this is possible, but here we go. Feel free to add all or none of this stuff.
-Have there be an option to leave the vial hall. I got stuck there with no ammo and had to knife my way out.
-Some of the walls and floors are just flat walls. Maybe add some variance in them.
-Make it so you have to have a shovel to dig
-Maybe add some windows? Sometimes i found myself needing like 30 points at the end of a round.