Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
Don t give weapon on start when you replace weapon
Whenever a gun is picked up the gun never actually is picked up and causes an infinite explosion of guns.
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1881327751
Not sure which one of these two are causing the conflict, but they do not work with Lambda throws up this error whenever I use the nanoshots
[Lambda - Co-Op Framework] gamemodes/lambda/gamemode/sh_player_extend.lua:156: attempt to index local 'e' (a nil value)
1. Give - gamemodes/lambda/gamemode/sh_player_extend.lua:156
2. UpdateStatusTable - lua/autorun/sh_dmanip.lua:28
3. unknown - lua/dmanip/modules/sh_iw_nanoshot.lua:285
4. unknown - lua/includes/modules/concommand.lua:54
Something people should be aware of.