Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
And when I did not find a solution to fix it, I will for sure not find a solution now (5 years nearly no modding DST).
But if you have a solution let me know. You can study the code of my mod and try yourself to bring them back. As noted in the changelogs even setting it to 0.1 made everything full of them after that game update. Maybe making an option for each single clockwork (eg. knight) will work better, don't remember if I tried this...
edit:
btw I got no notification of this new discussion, so making a comment on my mods may be better, so I get a notifiaction ^^