Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Take a note that I've added "my_" prefix (you can actually use any) for custom rule and response just to differentiate them from the existing ones from game's talker. Also, "ChanceToFire25Percent" condition means that this rule has 25% to trigger. I've put this percentage since "Run" has 3 voice lines, but you can change it to other value if you want to have higher or lower chance to trigger.
Since this is custom and server-side script, it will behave as any other "limited use" line. The easiest way to test any use it is on your locally hosted server.
If you did everything properly, using "Run" from radial menu will sometimes trigger the specific voice line you wanted.