Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem








Edit: The reason it works in addons but might not in .gma could be because of load order, whether your sound overwrites mine or mine overwrites yours.
Ah, okay. Here's a dropbox link to the sound.
https://www.dropbox.com/sh/409wow36im4a9gz/AADan4V-N0LvF8SD6gnEtzy5a?dl=0
It should already be in the correct folders and with the correct filenames if you decide to replace the originals. On a side note, will Unlimited be able to load configs from the current nZombies?
The different music you're talking about with Kosovos is not scripted in, it's because official configs have different game over music than workshop and local configs.
Edit: Code of it here: https://github.com/Zet0rz/nzombies/blob/master-workshop/gamemodes/nzombies/gamemode/round/sv_round.lua#L401-L405