Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
biggest issue would be fact that BMS custom entitys might not load or be errors models
That is an issue indeed, but it can simply be solved by creating a content pack, correlating to all the materials, models and sounds that are present within the map. This is "easily" done with tolls such as Gmad Extractor, VPK Extractor UPK unpacker, ... At least that's what I recall using. However, more useful information could be found here; https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=494607183
Please do...I already know that it would be really cool!
necromancy leads down a dark path my friend.