Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
All that said, I am surprised that MCM is crashing as the new campaign is being created, because MCM doesn't actually run any code then. However, because a lot of mods *use* MCM, there are a few specific issues that can cause problems during loading screens.
Have you tried resetting your configs or reinstalling the game?
One workaround you can use is to turn on MCM, load into the main menu, configure your mods, close the game, disable MCM, and load back in. Pretty much all mods should be able to continue functioning without MCM actually enabled. They just need MCM to show you settings menus in game.