Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem








Example:
local M4A1 = ents.Create( "weapon_m4a1" ) #weapon entity
if ( !IsValid( M4A1 ) ) then return end
M4A1:SetPos( Vector( 13826, 12370, -7000 ) ) # position
M4A1:Spawn()
#weapon entiy: you will change this line for the your workshop weapon entity name.
#position: changing the vector = changing the weapon spawn position, you can make it random making a table and using math.random function too.
Example to make it random:
Put this code in the beginning of LootSpawn() function
weapon_positon = { Vector( 13826, 12370, -7000 ), Vector( 4232, 2342, -7000 )}
then change M4A1:SetPos( Vector( 13826, 12370, -7000 ) ) to
M4A1:SetPos( table.random(weapon_position) )
Of course, put more vectors on the weapon_position table.