Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
hook.Add("TTTOrderedEquipment", "TTTBlueBull3", function(ply, equipment, is_item)
if is_item and equipment == EQUIP_BLUE_BULL then
ply:SetJumpPower(400)-- bit more then twice as much
ply:SetNWInt("MaxJumpLevel", 2)
ply:SetNWInt("JumpLevel", 0)
ply.BoughtBlueBull = true
end
end)
You made a mistake in using the wrong parameter "is_item"
Adding the respective ConVars (e.g. ttt_bluebull_tr = 1) to the server config entirely removed the addons from the traitor shops. Other addons work fine.