Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
On hit: bleeding effect for 8 seconds
+1 Health every second
+2 Health for every second someone is bleeding by this weapon
When you attack with this weapon: -10 Health
+15% Bulled Vulnerability
-20% Damage
On Hit and Miss:
+ Bleed for 8 Seconds
lets combine that and the orignal
so how about:
-on hit: bleed for 8 seconds
- +1 health per second
- +2 health per second while someones bleeding
- 20% less damge
-15% more bullet vunerability
and maybe we can add:
-on miss self-bleed for 4 sec.
- 10 less health
What do you think?
On Hit: Bleed for 5 seconds
-25% damage penalty
On Miss: Hit yourself. Idiot.
...