ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Most enemy variants are straight up more dangerous than the vanilla units. Often just a bit, but it adds up. The AI also does its part to make the game harder when compared to vanilla.
I think that Better ADVENT should probably drop you down one difficulty (so from Legend to Commander)
I generally agree with DerBK. Commander/ironman is really hard. Much harder than vanilla legendary. I'd suggest you go with Bronzeman mod tho' considering ABA is still in development and it'd be a bad idea to have something happen to your game in ironman mode.
http://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=646244015
It displays the unit name which is really handy with all those different variants running around.
This is also coming from someone who did ~80 hours of LW, and beat xcom 2 on vet/commander/legend before trying the mod.
I put on a couple of the map packs and I'm thinking about putting ABA on on L/I to see how it goes. I'd love to know how your missions are going so far in comparison to my own run on the new maps I'm going to be trying this mod with soon.