Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
I got stuck at Mox' mission, a bug encountered by others as well (https://gtm.steamproxy.vip/app/268500/discussions/0/1474222595307549305/). After exclusively disabling SWMT, the cutscene was triggered. I then re-enabled your mod, because it's awesome, but found myself stuck again later in the first Chosen Temple. I the disabled it again, now familiar with the problem, and went on playing without problems since.
I played with around 40 mods, albeit almost all are armour mods and don't affect gameplay.
When I fail (eventually, it's XCOM after all) I'll play through to the Skirmisher contact again and provide you with a save. Thank you for your excellent contribution, I still highly recommend and love to use it for LW2 and Vanilla!
Unfortunately I have a lot of other mods, so I can't provide a save without them.