Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Sounds nice. If you wish to contact me privately, feel free to do do. If you plan to make any submod for HIRP, it'd be wise to discuss with me about it in order to avoid file conflicts, integrity issues, or such with upcoming and upcoming updates.
We will try to make the addon compatible for both mods, Robz and HIRP. My friend and I will check your files. Normally it shouldn't have any file conflicts. We are working on range, spreading, accuracy and zeroing mechanisms. ("stuff" and "vision" folders, "ballistics.set" and "small.firearms.accuracy" files)
We keep in touch. :)
At the moment, we removed the zeroing system.
For human and optic vision, we put them to the maximum range.