Prison Architect

Prison Architect

Ultimate Callouts
 This topic has been pinned, so it's probably important
VJ GAMZ 04  [developer] 29 Aug @ 6:27pm
BESCHRIJVING IN HET DUITS / DESCRIPTION IN DUTCH
Misschien bent u op zoek naar of wilt u de Unlimited Edition: https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3556740625

Deze mod verandert de prijzen van meldingen en voegt veel nieuwe meldingen toe.

Wijzigingen

Prijswijzigingen en nieuwe meldingen
Oproep
# Eenheden
Kosten
Brandweerwagen
4 Brandweermannen
-100
ME (Mobiele Eenheid)
6 ME-agenten
-250
Ambulancepersoneel
4 Paramedici
-100
Luchtbrandweer
4 Brandweerlieden
-2000
Luchtambulance
4 Paramedici
-1000
Elite-Operaties
4 Elite Agenten
-2500
Premiejagers
2 Premiejagers
-600

Toegevoegde Eenheden
Oproep
# Eenheden
Kosten
Lucht-ME
6 ME-agenten
-1000
Nationale Garde
6 Soldaten
-1000
Lucht-Nationale Garde
6 Soldaten
-5000
Elite-Operaties per weg (Grond Elite-Operaties)
6 Elite Agenten
-750
Gewapende Politie
6 Gewapende Bewakers
-500
Lucht-Gewapende Politie
6 Gewapende Bewakers
-1500
Lucht-Premiejagers
2 Premiejagers
-1000

Nieuwe “Bulk”-eenheden
Deze oproepen hebben 8-12 eenheden, wat vooral handig is op helipads/eilandsmaps omdat slechts één oproep aan een helipad kan worden toegewezen.
Oproep
# Eenheden
Kosten
Bulk Paramedici
8 Paramedici
-450
Bulk ME
6 Soldaten
-750
Bulk Elite-Operaties
8 Elite Agenten
-4000
Bulk Grond Elite-Operaties
12 Elite Agenten
-2500
Bulk Luchtambulance
8 Paramedici
-1000
Bulk Luchtbrandweer
8 Brandweermannen
-2000
Bulk Nationale Garde
12 Soldaten
-2500
Bulk Lucht-Nationale Garde
12 Soldaten
-7500

Nieuwe Maritieme Eenheden
Deze oproepen gebruiken boten! Er zijn telkens 8 eenheden. Ze gebruiken bevoorradingsboten omdat er geen standaard noodvoertuigboten bestaan. LET OP: deze werken alleen op eilandsmaps, NIET op verbonden eilandsmaps.
Oproep
# Eenheden
Kosten
Maritieme Brandweer
8 Brandweermannen
-500
Maritieme Paramedici
8 Paramedici
-500
Maritieme Premiejagers
2 Premiejagers
-750
Maritieme ME
8 ME-agenten
-1000
Maritieme Gewapende Politie
8 Gewapende Bewakers
-1500
Maritieme Elite-Operaties
8 Elite Agenten
-2500
Mariniers
8 Soldaten
-4000

OPMERKINGEN:
- !!Voor grond Premiejagers, stuur ze eerst voordat je een andere eenheid inzet als je ze nodig hebt, anders blijven ze bovenaan de map vastzitten!!
- Je hebt de Island Bound DLC nodig voor de Elite-Operaties en helikopteroproepen, en de Undead DLC voor de Premiejagers. Heb je de DLC(s) niet? Zie hieronder.
- Vanwege beperkingen kun je slechts 1 Nationale Garde-groep tegelijk selecteren, en moet je op het icoon rechts van de oproepen klikken, of je selecteert één soldaat per keer. Dit betekent dat je niet kunt slepen om soldaten te selecteren.
- Bootoproepen verschijnen alleen op eilandsmaps, NIET op verbonden eilandsmaps.
- !!Op 1280 x 720 pixels of minder worden sommige oproepen in het menu afgekapt! Om dit te vermijden, schakel naar 1920 x 1080 of hoger!! Helaas stapelt het spel geen objecten in het Noodmenu, in tegenstelling tot andere menu’s, dus dit is een probleem dat ik niet kan oplossen tenzij ik enkele oproepen verwijder.

Ik heb geen onbeperkte oproepen toegevoegd voor wegonderhoud, loodgieters en reparateurs want laten we eerlijk zijn – wie heeft er 10000 van deze diensten nodig?

Heb je de DLC’s niet? Geen probleem, haal dit in plaats daarvan: https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3558508565