Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
За відгуками користувачів, певна зброя ближнього бою є надто незбалансованою і часто спричиняє випадкову смерть ключових NPC. Після ретельного розгляду ми переробили характеристики деяких видів зброї ближнього бою:
1. Viper 5
Вирішуючи проблему надмірно низької шкоди від пістолета, Viper 5, як зброя, що використовує пістолетні боєприпаси, також отримала значні переваги по шкоді, що серйозно порушило баланс. Ми вирішили зменшити шкоду Viper 5, покращивши при цьому інші його характеристики:
- Дальність стрільби: 100 → 200 ↑
- Базова шкода: 0.31 → 0.19 ↓
- Розкид куль: 0.25 → 0.22 ↓
- Базова віддача: 0.4 → 0.35 ↓
- Додаткова віддача: 0.2 → 0.14 ↓
- Втрата міцності за постріл: 0,05% → 0,01% ↓
- Імовірність заклинювання: 5% → 2% ↓
Доопрацьований Viper 5 має довший TTK, але більше фокусується на загальних характеристиках.
2. BM16 (обріз)
Як один з бенефіціарів попередніх коригувань балансу, обріз має пристойну шкоду. Однак ми забули збільшити розсіювання кулі та скоротити дальність стрільби. Він має бути летальним лише на близькій відстані. Ми вирішили відкоригувати дальність і розсіювання, а також обмежити швидкість стрільби:
- Дальність: 50 → 13 ↓
- Розкид кулі: 0,5 → 1,0 ↑.
- Швидкість кулі: 400 → 100 ↓
- Швидкість стрільби: 500 → 280 ↓
Обріз все ще домінує на близькій відстані, але він не повинен займати позицію ТОЗ 34, який є нагородою за побічну місію.
3. Глушник Viper 5
Це буде єдиний пістолет-кулемет, шкода якого не була зменшена, тому що ми плануємо зробити щось цікаве, як, наприклад, цей пригнічений MP5, який впустив відомий шахрай Вампір:
- Режими стрільби: 1/3/авто → 1/3 ↓
- Швидкість стрільби: 800 → 950 ↑
- Інтервал між пострілами: 200 → 50 ↓
Якщо ми хочемо зберегти його дивовижну летальність, ми повинні обмежити ритм стрільби.
3. Viper 5 (версія 9x18)
Спеціальна версія MP5 9x18, з барабанним магазином на 50 набоїв, скорострільністю 900 пострілів на хвилину та вражаючою смертоносністю, очевидно, є "втікачем" від попереднього балансування. Ми вирішили зробити ПП-Бізон зовні схожим на Viper 5, зменшивши його шкоду, підвищивши точність і місткість магазину, але зберігши при цьому скорострільність на рівні 900 пострілів на хвилину незмінною:
- Пошкодження: 30 → 15 ↓
- Ємність магазину: 50 → 64 ↑.
- Розкид куль: 0,25 → 0,15 ↓
Вперед, розпилюйте всі кулі 9х18, які ви маєте в особистій скриньці! Тепер ми можемо пограти в CSGO в зоні, і RUSH B!
4. Подальше покращення 5.45
Враховуючи, що скорострільність більшості зброї під набій 5.45 зазвичай нижча, ніж у зброї під набій 5.56, ми знову збільшимо пошкодження всієї зброї під набій 5.45x39 на 10, щоб підвищити азартність боїв. У нас, сталкерів, також є своя MAGA:
MAKE AKs GREAT AGAIN!
На цьому все, дякуємо за підписку і
ВДАЛОГО ПОЛЮВАННЯ, СТАЛКЕР!