Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem








Such examples include, but are not limited to:
Sandbox Weapon Shop and Money System: https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=3372649728
Sorry for the spam, Steam Embedding is weird.
guiscaler_only_spawnmenu - Set to 1 if you want the scaling only to affect the spawnmenu.
guiscaler_reset - Tries to reset the GUI elements to original dimensions.
The spawnmenu only command should fix your issues 👍
DButton
DSizeToContents
DButton
DSizeToContents
DButton
DSizeToContents
DButton
DSizeToContents
DButton
DSizeToContents
DButton
DSizeToContents
DButton
DSizeToContents
Every time I type in guiscaler_update on Gmod console (or when auto update gets triggered), the customization menu of H0L would be affected by GUI Scaling, no matter if guiscaler_only_spawnmenu is set to 1.
H0L menu path : Spawnmenu >> Utilities >> H0L-D4 >> Settings >> Open customization menu
https://imgur.com/a/7YWRFHA
images at are 1.2 and 2 times scale.
thanks