Barotrauma

Barotrauma

More Blood
 Denne tråd er blevet fastgjort, så den er sikkert vigtig
Nupaska  [udvikler] 21. maj kl. 14:22
Ideas
< >
Viser 1-13 af 13 kommentarer
Chain 9. juli kl. 1:28 
is it possible to add blood effects when shooting people?
Nupaska  [udvikler] 9. juli kl. 1:52 
it's already implemented, innit?
Chain 9. juli kl. 1:57 
i mean, the blood spilling when you hit the target, not the wall decals. it's barely visible
Nupaska  [udvikler] 9. juli kl. 1:58 
wdym by spilling? What if not wall decals?
Nupaska  [udvikler] 9. juli kl. 2:00 
And wdym by it's barely visible? just move the slider in graphics settings
Chain 9. juli kl. 2:02 
from what i noticed, your mod adds blood on the wall when shooting people, but i wanna see it as a visual effect, appearing in the spot where bullet hits
Nupaska  [udvikler] 9. juli kl. 2:04 
you mean on the limb? Probably too hard, gl implementing that
Sidst redigeret af Nupaska; 9. juli kl. 2:05
Chain 9. juli kl. 2:06 
any part of the body
Chain 9. juli kl. 2:06 
k, i see
Nupaska  [udvikler] 9. juli kl. 2:11 
I mean it's already kinda implemented in vanilla, when limb is bleeding its sprite is replaced by bloody sprite
but adding blood spots on existing limb is stupidly hard, like i need to create a separate texture for each limb on every character, keep track of all blood spots and redraw them every frame on top of limb texture with some mask, and than make game use this texture instead of vanilla limb texture
Nupaska  [udvikler] 9. juli kl. 2:22 
Actually i think this bloody sprite appears just too late, i could add setting to make it appear earlier
Chain 9. juli kl. 2:31 
oh, i don't want you to change a texture, i want you to add some blood png effect when shooting someone, so that it will look like you actually wounded someone
Sidst redigeret af Chain; 9. juli kl. 2:33
jakkapakkaman 13. aug. kl. 12:24 
setting to make it never despawn
< >
Viser 1-13 af 13 kommentarer
Per side: 1530 50