Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

Survivor Collapse on Tongue Release
Interneted 2024년 9월 23일 오후 7시 58분
Here's a fix for the console errors :)
So for the console errors you need to check if saved is null because of the second firation, then stop the function using return statement.
local saved = GetPlayerFromUserID(params.victim); if(saved == null) { return; } local incap = saved.IsIncapacitated();

To avoid event conflicts, you can do this.
::MyCustomScope <- { function OnGameEvent_tongue_release(params) { // All of your code here :) } // You can put more unique events if you want to in this scope, other scripts that use the same events will no longer conflict :) } __CollectGameEventCallbacks(::MyCustomScope)
Interneted 님이 마지막으로 수정; 2024년 9월 23일 오후 8시 00분
< >
전체 댓글 1개 중 1~1개 표시 중
Withgreen1  [개발자] 2024년 9월 23일 오후 10시 07분 
Thank you so much for the help dude :3
I appreciate it a lot <3
< >
전체 댓글 1개 중 1~1개 표시 중
페이지당 표시 개수: 1530 50