Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
PS) That sprite combination kind of defeats the purpose of camoflage, or blending into the environment. Dontcha think? Its like a big flare saying HERE I AM!
Reminds me of the original env_fountain engine function. Pre Steam. Pre Hammer. Circa HL1-CS 1.3-1.6.
Replaced with env_reactive engine function.
PS) Put these on an all BOT test server.
5v5 or 10v10.
Load all into same skin / modeling.
Watch your framerate freeze.
just install before TFA-
1. unknown - lua/effects/tracer.lua:9
[Badass Tracer & Muzzleflash] lua/effects/tracer.lua:35: attempt to index a nil value
1. unknown - lua/effects/tracer.lua:35
In which the new particles do not appear.