Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Using map cycle file cfg/mapcycle.txt.
Error! Variable "$envmaptint" is multiply defined in material "models/weapons/v_ar2_new/v_ar2_glass"!
Warning: Table decalprecache is full, can't add decals/parkingw
Host_Error: CVEngineServer::PrecacheDecal: 'decals/parkingw' overflow, too many decals
Restoring gamemode to sandbox
Parent and child ConVars with different default values! sbox_noclip child: 0 parent: 1 (parent wins)
Convar sbox_noclip has multiple help strings:
parent (wins): "If enabled, players will be able to use noclip"
child: "When enabled players will be able to noclip"
Host_Error: CVEngineServer::PrecacheDecal: 'overlays/slimeoverlay001a' overflow, too many decals
I disabled every single addon and tried to load this map and got this