Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Tips:
1. Add a longer animation to Green Fire's smokeables. (even with the instant effect I think it doesn't break the balance)
2. Cigs, cigars, and green fire stuff should fit in your hand or mouth (this is crucial for the RP .just so you know, there are wearable models of cigars and cigarettes in the Authentic Z mod that you can take a look at)
3.When passive animation is activated, it is difficult to give other commands to the character. It would be better to be able to chain other actions (at the end of the puff animation, such as when you read two books one after the other)
It would be great if there was a way to keep the smoking sound playing. I used a smoking sounds mod to have better quality sounds of puffs and lighting, but now it's not very useful because they cut out so quickly after the cigarette is lit.