Call to Arms - Gates of Hell: Ostfront

Call to Arms - Gates of Hell: Ostfront

French Forces submod for HOTMOD and west 81
[FR] MARCO 12 Jun, 2024 @ 1:42am
Skirmish
Hello Moussticot's are you still thinking about being able to play in campaign with the french ? It could be awesome.
< >
Showing 1-8 of 8 comments
Moussticot  [developer] 12 Jun, 2024 @ 7:33am 
Hi, the scenarised campaign? Someone would have to develop an entire cold war campaign for that ;)
For skirmish (solo and mp) it will come at some point
[FR] MARCO 12 Jun, 2024 @ 9:01am 
Not the campaign but the solo game where you capture flags to have new units and have to defend them against enemy waves.
Moussticot  [developer] 16 Jun, 2024 @ 12:08pm 
Yes it will come to at some point. Maybe after skirmish/MP
♠Kn1gHtFuRy♠ 20 Nov, 2024 @ 2:35am 
Sorry if this has been asked earlier elsewhere - I am unable to see French forces in Skirmish. Am I missing something?
bonjour moussticot désolé je parle pas bien anglais le mod crash toujours en bataille local escarmouche il ne fonctionne que en conquête ? j'ai lu dans les commentaires des rapport de crash similaire et personne d'autre n'a fait d'armée moderne fr sur le jeux merci pour la réponse
Bonjour Moussticot, est il toujours dans les tuyaux de pouvoir utiliser les français dans les campagnes solo du jeu comme le faisait un autre mod guerre froide malheureusement plus mis à jour.
Moussticot  [developer] 25 Sep @ 10:40am 
Salut, en mode skirmish?
Compliqué en ce moment, je bataille déjà pour garder le mod à flot simplement avec les mises à jour
[FR] MARCO 25 Sep @ 12:35pm 
Oui, le système de capture de drapeaux qui donnent de nouvelles unités.
Effectivement en ce moment les développeurs font pas mal d'ajustements ca doit pas être simple à suivre.
< >
Showing 1-8 of 8 comments
Per page: 1530 50