Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης








i think the population ones can be resolved simply by tweaking the squalor. it stops growth flat out. I like that small islands like knossos etc dont get huge cities, but there should be steady although slow growth. then the player should be required to make the final growth ppush by importing slaves via warfare. the game is Total War afterall. (cant get a mega-city simply by trading)
the hoplites are leftover from QOL hoplites, which are actually light hoplites that function like alexanders hyspastists. this is a heavily greek bias change that folks not used to the greek way of warfare will essentially hate (because you have to babysit your basic hoplite units) ---you might just change them back to vanilla to resolve this. ( i do babysit my hoplites because they are fecking cool. )
wardogs should be nerfed hard, by taking away their armour, and health., and maybe looking at their damage, but i personally think they should keep fear.
oh and pretty big bug. Why do archers have 110000 ammo when they should have 80?