Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem








-A lot of attacks had their hit vfx changed
-Dair startup animation change
-removed untechable to alot of attacks for balancing (Ftilt, Dtilt, Dash attack, Fstrong)
-altered multi hits for Ftilt, Dash attack, and Fstrong (should still work as before but allow opponents to tech if they fall out)
-Nspecial/Fspecial/Dspecial if parried now place Monika in parry stun for counterplay
-Jab/Nair close range can be parried placing Monika in parry stun (this does not apply to the text box left afterwards; works like before only being reflected by parry)