Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Specifically, I get this error:
I should note that I am using a Mod that changes how Bills work:
https://www.gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=935982361
This is my Hugs Library Log: https://gist.github.com/HugsLibRecordKeeper/743cd3411b056616e6964a9bac01653f .
If you the crashing issue persists, then you may choose to disable my custom thingClass that is almost 1:1 copy of the original, just to get it to work with the wisplight factor requirements. Some reason I had to do such a massive duplicate copy, and my skills aren't that good enough to figure out why. Disabling it will make the wisplight factor stuff have no meaning.
To disable that, here's a copy and paste of the custom patch for you (Some reason I redundantly added thingclass to one of the structures, this will remove it too):
<Operation Class="PatchOperationReplace">
<xpath>/Defs/ThingDef[@Name="OotR_WisplightBuildingCrafting"]/thingClass</xpath>
<value>
<thingClass>Building_WorkTable</thingClass>
</value>
</Operation>
<Operation Class="PatchOperationRemove">
<xpath>/Defs/ThingDef[defName="OotR_WisplightHive_Synthesizer"]/thingClass</xpath>
</Operation>
<Operation Class="PatchOperationReplace">
<xpath>/Defs/ThingDef[@ParentName="OotR_WisplightBuildingCrafting"]/inspectorTabs</xpath>
<value>
<inspectorTabs>
<li>ITab_Bills</li>
</inspectorTabs>
</value>
</Operation>