Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом








Had to restore mod to its previous version for now.
Last mod update was too massive for casual user to track cause of this issue...
But I found a woraround in the comments:
Dont use the Railgun and Laser weapons modules
After that I works as intended
OK. I've found the cause. It is laser projectile <modextension> field, which is conflicting with something in Rimsenal Core. To solve this gracefully, I had to hash out contents of <modExtensions> tag of CombatExtended.Lasers.LaserBeamDefCE class in BaseLaserProjectiles.xml file.
https://pastes.io/pmremp7q3y (only CE and VWEL loaded, errors start at line 274)