ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา








Hudson is this update also going to include plans for making the mod more compatible with LWOTC?
0.4 Goal: Item additions part 2 Nanotech Warfare and Serums 2. Difficulty and cost balancing. Esp. legendary. Start pushing more values into configs and more fixes.
I might only get some of that done though because of tight time constraints.
Planned list for 0.5, though that may not get done until summer.
0.5 Goal: The Nanotech Warfare 2 (which got pushed back), and engineering update. More values into configs and more fixes. Compatibility with PGO and Tesla Loot mod improved.
Something small to be used for ambushes in a way similar to mines, and perhaps something that requires an "autopsy" of the actual ADVENT turrets for unlocking's sake.
Oh, this looks cool! Is this maybe to make the strength stat more useful?