Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Mod: Core
Condiment: Corpse Medicine
Effect: Consciousness or healing buff (reflecting use of human skulls as medicine in ancient times)
https://en.wikipedia.org/wiki/Medical_cannibalism
Mod: Vanilla Cooking Expanded
Condiment: Condensed Milk
Effect: Stacks a mood boost and cholesterol on top of the effects of sugar as a condiment.
Could give a joy buff plus a cold resist buff :)
My suggestion:
Item: Fermenting Rotting Mound + Sugar
Mod: Alpha Animals + Vanilla Cooking Expanded
Condiment: Fermented mound jam
Effect: Cholesterol. Greater drunkenness debuff, but also increases consciousness and metabolism, aside from some mood buffs.
And hmm. Will look into.