Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
game.AddAmmoType({name = "Cannonball"})
game.AddAmmoType({name = "Napalm"})
[Serious Sam SWEPs] lua/effects/ss_flamethrower/init.lua:31: bad argument #2 to '__mul' (number expected, got nil)
1. __mul - [C]:-1
2. unknown - lua/effects/ss_flamethrower/init.lua:31
1. __mul - [C]:-1
2. unknown - lua/effects/ss_flamethrower/init.lua:31
Same here. advice is needed
you should declare the "frametime" variable in lua\effects\ss_flamethrower\init.lua, under "EFFECT:Render()", since it is a nil value:
To users: To just avoid the error you can simply drag the file "addons\serious_sam_sweps_258523980.gma" to "bin\gmad.exe", then open "addons\serious_sam_sweps_258523980\lua\effects\ss_flamethrower\init.lua", do the tweak, save the file and just open GMod.