Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
According to your log, the order of events was:
1. Mixtecas meleed from out of melee position
2. Combat Evolved blew up, presumably because of the above:
3. RimWorld logged a more general stack trace of the error above, this time only noting that the failure happened during the tick:
CE blew up when Mixtecas attempted to melee attack, and that was what caused the NullReferenceException. My mod is mentioned simply because the melee attack happens deep down during a pawn's tick, which my mod happens to have patches on.