Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
If you send me a collection or a zip of your mods I can do some text searching. Otherwise I can suggest some things for you to search for.
But yeah, I'll check time and rain first and let you know :)
New blood splatters are fine though.
Damn, thought I'd tested that already, sorry!
Trying to find a fix, but in the meantime, a work around is using the debug options to destroy the preexisting blood on your map (sorry that's gonna be annoying if your map is covered in it...
Hmm, curious about the map being clean already though...