Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at Izzimon.BloodDries.BloodDries_MapComponent.FinalizeInit () [0x0000d] in <1e535304352247519194eeb87303bfb6>:0
at Verse.MapComponentUtility.FinalizeInit (Verse.Map map) [0x00013] in <d243303f714d4dc48680ccaecd2f594e>:0
UnityEngine.StackTraceUtility:ExtractStackTrace ()
(wrapper dynamic-method) Verse.Log:Verse.Log.Error_Patch1 (string)
Verse.MapComponentUtility:FinalizeInit (Verse.Map)
(wrapper dynamic-method) Verse.Map:Verse.Map.FinalizeInit_Patch1 (Verse.Map)
(wrapper dynamic-method) Verse.MapGenerator:Verse.MapGenerator.GenerateMap_Patch2 (Verse.IntVec3,RimWorld.Planet.MapParent,Verse.MapGeneratorDef,System.Collections.Generic.IEnumerable`1<Verse.GenStepWithParams>,System.Action`1<Verse.Map>)
(wrapper dynamic-method) Verse.Game:Verse.Game.InitNewGame_Patch1 (Verse.Game)
Verse.Root_Play/<>c:<Start>b__1_2 ()
Verse.LongEventHandler:RunEventFromAnotherThread (System.Action)
Verse.LongEventHandler/<>c:<UpdateCurrentAsynchronousEvent>b__27_0 ()
System.Threading.ThreadHelper:ThreadStart_Context (object)
System.Threading.ExecutionContext:RunInternal (System.Threading.ExecutionContext,System.Threading.ContextCallback,object,bool)
System.Threading.ExecutionContext:Run (System.Threading.ExecutionContext,System.Threading.ContextCallback,object,bool)
System.Threading.ExecutionContext:Run (System.Threading.ExecutionContext,System.Threading.ContextCallback,object)
System.Threading.ThreadHelper:ThreadStart ()