Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
Bases also transparency issues, enemies and units do not have this problem though
https://cdn.discordapp.com/attachments/468211124756545546/878683490479145020/unknown.png
Player Base is the default base and dont spawn any unit
and transparency....i havent any ways to deal with it else some units will be hide by their base...
https://www.youtube.com/watch?v=xawT5bwC3uI
anyways i will try to fix it
(i should also mention this effects units/ enemies from the other packs like the empire of cats one, so it may have something to do with the base itself)
1. pairs - [C]:-1
2. Count - lua/includes/extensions/table.lua:158
3. unknown - lua/weapons/battlecats_unit_base.lua:72 (x2)