Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem








There is code:
AddIngredientValues({"batwing","batwing_cooked"}, {meat=1, monster=1})
and that mod has higher priority=0 (default), so monster=1 for batwing at runtime.
So I can't cook Beefalo Wings, because batwing+batwing=Monster Lasagna
Please change mod priority in modinfo.lua to (-1), so your code will be stronger:
AddIngredientValues({"batwing", "batwing_cooked"}, {meat=0.5, wings=1, monster=0.5})
P.S. How about thread about bugs in general? And about compatibility to any other mods?