Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
+ : Steal health on hit
+ : 65% move speed in water
- : 15% move speed on land.
+Melee resistance increases as the user becomes injured
-90% less healing from Medic sources
(positives are in bold, negatives in italics, and neutrals are underlined)
On Hit: Bleed for 5 seconds
[/i]-20% initial hit damage output[/i]
a bit of a simple one, but i felt like we needed a bleed weapon for soldier.
and yes, i just necroed a year-old post.