Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Resources you need:
Function to use: VLH.SetIconFilepath(filepath, modName)
@param filepath (string) The filepath to your anm2 file for your new sprites, starting at the Repentance mods directory.
@param modName (string) Optional. The name of your mod; this will overwrite "CUSTOM" in MCM settings.
You can also find a psd file in the 'examples' directory that includes the sprite artwork for the current hearts, if you want to use that as a starting point for your own sprites.
It shows normal hearts instead of mine.
How I can repair this?