Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
After a lot of experimenting and digging around, I was able to find that the problem was caused by using NCR on one particular node. This problematic node is a middle node between 2 path segments (which are a ground-level segment of vanilla pedestrian path and an elevated segment of this asset. The node is also probably making a connection to the nearby metro station track.)
Whenever I let NCR take control of this node by clicking on it, the game always freezes in about 2 to 20 minutes after unpause (and this time interval seems random, since it is different each time I load the save); but if I revert to a save before NCR taking control of this node and leave it be, the game functions smoothly.
I hope this helps!