Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








I tested Resilient vs Prone to Illness recently. The virus develops slower with resilient, but the antibodies are also cut down proportionally.
This means that with resilient you have more time to get home and make sure your moodles are managed, but it costs points and leaves you infected for longer. Prone to illness lets you recover faster and gives points.
Fast healer probably isn't worth it, but it could help with the infection, as each injury causes a decrease in antibodies. If the injury heals before you are 1/3 through the infection it would have a minor helpful effect.
TLDR: Prone to illness > Resilient | Fast healer: Minute effect