ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Hammurabi/Babylon is build around this mechanic and it is fun to play, though otherwise I agree with you about the problems it causes.
Removing it would require to invent a whole new civ ability overall identity to Babylon and also remove a fun and different way of playing. So you would need a really interesting ability to replace it , if not also make it possible to revert it back for people who want to play with Babylons original ability.
As a workaround you can disable the 2 Leaders (or any others) for AI when creating a game by using RANDOM LEADER (Pool 1) or RANDOM LEADER (Pool 2).
After opening ADVANCED SETUP in between the other map settings there is LEADER POOL 1 and 2 . Pressing on them lets you disabel or enable any Leader for the respective Pool.
It is an annoying hassle , but I hope this helps.