Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
In the future, please identify which mod the hediff belongs to and whether or not it has been correctly configured, and open an issue on GitHub.
It looks like a couple of Rimatomics radiation-related hediffs were intrinsically "bad" hediffs, yet also non-tendable, so the current MedPod logic didn't regard them as treatable. However, they do have a makesSickThought flag.
The next update of MedPod will now also look for this flag, so most radiation sickness hediffs will soon be automatically treatable.
I'll also manually patch the Radiation Buildup hediff to be treatable, since they're both non-tendable and do not produce sick thoughts in pawns.