Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
This is promising btw :) I'm trying to find a solution to apply the same color customization you have with playermodels in the c menu to models in general for ages.
i have the base texture, on top of that a gradient alphatexture with
Proxies {
ColorSlot1{
name "Gradient color"
resultVar $color2
}
}
}
and then another one for the spots too
The sound plays even if the model selected doesn't support it.
edit:
Would you be able to post the entire vmt file?
You can use [code] and [/code] to make code blocks.
i will look at the material files in your car thing