Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
To reverse engineer blueprint path:
[1] Go into your mod folder
Steam/steamapps/common/ARK/ShotterGame/Content/Mods
[2] Find the folder that matches the Mods ID
[3] Locate the item/creature path
i.e Shiny prod: PrimalItem_WeaponShinyProd
[4] Put it all together, include names of all folders opened inside mod folder.
"Blueprint'/Game/Mods/Shiny/Items/ShinyProd/PrimalItem_WeaponShinyProd.PrimalItem_WeaponShinyProd'"
Notes: If you put the wrong Mod Name i.e. Shiny! vs Shiny, it can cause crashes or the items will disappear on restart.
Recommend testing it with and item that stacks and that you already own, if the spawn item wont stack you have the wrong Name.