Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
<type Zombie_Category_Class_Names="ZmbM_DH_Master_Night">
<Items_List_A Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "5.0" state = "Pristine" List = "Guts,HumanSteakMeat,Bone"/>
<Items_List_B Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "1.0" state = "Pristine" List = "WitchHood_Red,WitchHood_Black,WitchHood_Brown"/>
<Items_List_C Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "1.0" state = "Pristine" List = "TheWeaopnCalssName"/>
<Items_List_D Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "0.0" state = "Random" List = ""/>
</type>
<type Zombie_Category_Class_Names="ZmbM_DH_Master_Night">
<Items_List_A Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "5.0" state = "Pristine" List = "Guts,HumanSteakMeat,Bone"/>
<Items_List_B Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "1.0" state = "Pristine" List = "WitchHood_Red,WitchHood_Black,WitchHood_Brown"/>
<Items_List_C Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "1.0" state = "Pristine" List = "TheWeaopnCalssName"/>
<Items_List_D Quantity_Or_Chance_To_Spawn = "0.0" state = "Random" List = ""/>
</type>