Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
:Poison Zombie{can poison enemies on hit,and deals damage to them for a couple of seconds}
:Giant zombie{for this to work you need to make the zombie boss bigger}
:Flying zombie{can fly around the map,can pick up enemies,will have a rest period after flying for a long time,it will fly when it needs to catch up to enemy}
:Ice zombie{can slow down enemies at attacking or being attacked,can freeze enemy with a special attack}
;Flaming Zombie Boss(its basically the Flaming Zombie and the Zombie Boss combined and summons only Flaming Zombies)
(also make the normal zombie the most common in the random-zombie spawner,along with any zombie bosses having a small percentage chance to spawn in the random-zombie spawner)