Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








Don't store items that have spoil timers.
It's all you can do
Anything that is planned for certain is on the roadmap.
The root cause is keeping track of spoil timers. The same thing will happen with other inventories with a high number of spoilable items.
WC didn't fix it per se... They worked around it by reducing the slot count and increasing the stack size. Virtually what I suggested you could do yourself.
You're welcome to checkout the roadmap to see if anything has been locked in though.
Otherwise pull resource exclusions I think... but that is pull mechanic as well
As I said... Pull resource exclusions...Refer to pinned discussions