Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
If you have a rough blueprint of your interchange, fly-over crossing, etc., then:
1. build the Base modules;
2. connect the Base modules with Transitional modules;
3. connect the Transitional modules with Ramp modules.
Done! No more troubled by ghost intersections! Because you always avoid connecting two advanced modules with each other, e.g., most commonly, between two ground ramps.
Also, when building fly-over crossings and the entries/exits of elevated expressways over ground-level roads, ground roads first, elevated roads next. A real-life practice as well.
So far, thanks for your Answer!