Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
If I take control of the remote control and recompile the script it says:
"Initializing PARK (faction tag)...
I see you are already inside Remote Control"
If I copy paste the example text of what should show up in the custom data I get the following error:
Use notepad++. In notepad++ go Edit -> EOL Conversion -> Unix (LF) to change line endings.
I believe the ini in this case is part of what the script is doing, and therefore not something I can solve simply by copy pasting it to notepad++.
The PB just holds what is essentially metadata, a list of names that tell the script what to look for when evaluating the customdata of the blocks under it's control. "Main" in the PB directly correlates to "[PARK:Main]" in any pistons and rotors in it's group.
Adding "SmittyWerbenjagermanjensen" on a newline and recompiling would cause the script to generate the profile for "[PARK:SmittyWerbenjagermanjensen]" as well.