Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
I assume it's because of his little taunt animation that plays when he is alerted. If you remove the taunt OR disable the taunt while he revives, the revive animation should play as intended.
"Attempted to create unknown entity type npc_vj_lethalnecrotics_tyrantwal!"
1. find - [C]:-1
2. VJ_ACT_PLAYACTIVITY - lua/entities/npc_vj_creature_base/init.lua:1242
3. unknown - lua/entities/npc_vj_creature_base/init.lua:2114
1. find - [C]:-1
2. VJ_ACT_PLAYACTIVITY - lua/entities/npc_vj_creature_base/init.lua:1242
3. unknown - lua/entities/npc_vj_creature_base/init.lua:2114
Model Warning: [lethalnecrotics/zombie_tank.mdl] might be invalid! [844] (x20)
Pretty sure the titan has similar issues